Ghid de purtate - Pantaloni colorati


posted by Fantomica on ,

No comments

Pantalonii colorati sunt pe val deja de catva timp, si nici tendintele din 2012 nu ii ocolesc. Asa ca mi-am facut si eu curajul sa imi achizitionez o pereche, dar cand am ajuns acasa am constat cu stupoare ca nu am nici cea mai vaga idee cum sa ii port intr-un mod stilat. Noroc ca am facut cateva "investigatii" si iata cele trei sfaturi pe care le-am invatat si pe care vi le impartasesc:

1. Combina pantalonii colorati cu nuante neutre pentru a-i scoate in evidenta. In plus, intr-o astfel de combinatie arata foarte casual, mai adauga niste ochelari de soare si ai o tinuta echilibrata si cu stil.






2. Pentru a da o nota de rafinament poarta pantalonii colorati cu o camasa din voal si niste balerini interesanti. Este tinuta perfecta pentru o iesire la o cafea sau la o tura de cumparaturi.





3. Pentru o seara in oras ceva mai eleganta acest tip de pantaloni te vor scoate sigur din anonimat. Arata grozav cand ii asortezi cu o bluza din matase cu motive florale si cu o pereche de pantofi negri cu toc. Pastreaza totusi paleta de culoare mai restransa cu o poseta eleganta in nuante neutre.


(Colaj via College Fashion)

Leave a Reply