Un weekend cat mai...calduros


posted by Fantomica

No comments

Da, stiu ca e o toamna foarte foarte frumoasa. Chiar avem parte de o reala "indian summer" anul acesta, dar eu am racit pe cinste, asa ca ma gandesc doar la ceaiuri si lucruri calduroase. Daca sunteti si voi in aceeasi situatie, am gasit o multime de chestii dragute, calduroase si interesante.

  • Acesti papucei de casa a la bunicuta sunt foarte simpatici si par foarte caldurosi, perfecti pentru viitoarea octombrie

  • Acest quilt mi se pare de-a dreptul genial si cred ca ar arata bine pe scaunul meu mare de la birou, daca as fi priceputa la cusut. Pentru cine vrea sa incerce tehnica, aici gasiti toate informatiile



  • Simtind o acuta nevoie de a bea ceai, am incercat totusi sa ies din tiparul clasicului musetel, si am experimentat un ceai verde delicios, cu mar, coaja de portocala, scortisoara si miere. Este chiar mai bun decat un coldrex! ;)

Leave a Reply