Cum arata interiorul unei posete cu stil


posted by Fantomica on ,

No comments


Poseta este, probabil, unul dintre cele mai importante accesorii, in care investim multi bani, atat pentru calitate, cat si pentru design in tendinte. Dar, totusi, ce pastram noi in aceste accesorii pretuite? Multe, multe lucruri adunate de-a lungul timpului, fie ca ne folosesc, fie ca nu. Eu, cel putin, asta fac mereu, si in momentul in care am vazut cum arata poseta unei fashion bloggerite, am hotarat sa imi reinventez poseta. Daca tot este chic la exterior, de ce sa nu fie si in interior?




Asadar, iata ce am invatat azi ca trebuie sa avem neaparat in poseta:

1. Un portmoneu de calitate
2. Un i-Pad imbracat intr-o husa cool
3. Ochelari de soare
4. Un organizator chic si un stilou
5. Port carti de vizita, intr-o culoare draguta
6. Un smartphone cu o husa draguta
7. Guma de mestecat ;)
8. Elastice de prins parul (pentru zilele cand frizura nu vrea sa te asculte)
9. O ciocolata pentru zile grele
10. Biletele post-it
11. Casti
12. Chei + Breloc trendy
13. Plasturi
14. Gentuta pentru cosmetice
15. Produse cosmetice de baza (creion de ochi, balsam de buze, parfum roll-on, iluminator, luciu de buze, blush)


Leave a Reply